zondag 6 maart 2011

Terug van skivakantie / Back from Skiing Holiday



Wij zijn terug van een weekje skiën in Oostenrijk. Het was een heerlijk weekje, verse sneeuw aan het begin van de week en de rest van de week goede temperatuur en zon met af en toe een wolkje. Wij hebben met zijn viertjes genoten. We hadden een heel mooi appartement, die ik iedereen kan aanraden.

We are back from a week skiing in Austria. It was a lovely week, fresh snow on the beginnen of the week and good tempature with sun and sometimes a cloud. We have injoined our vacation very much. We had a lovely appartment who I recomment to everyone.

In deze week druk bezig geweest met breien en stitching. Vooral 's avonds voor de tv gezellig met elkaar tv kijken en tegelijkertijd stitchen of breien. Ik heb nu bijna 6 blokken af van "Stitching for Christmas" en twee shawls. De foto's volgen dadelijk als we het fototoestel hebben gevonden tussen onze bagage!

In this week I was busy with stitching and knitting. In the evening we sat down on the sofa and where watching tv and at the same time stitching and knitting. I have now almost 6 blocks fininished from "Stitching from Christmas" and two scarves. The pictures will follow as soon as we found our camera in our luggage!


1 opmerking:

Joke zei

Hallo Yvonne,

Wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad.

Je liet bij mij een berichtje achter i.v.m. "Christmas Fun". Nou heb ik van jou geen emailadres doe reageer ik maar even op je blog.
Zou je mij willen mailen?

Groeten,Joke

Related Posts with Thumbnails