vrijdag 21 oktober 2011

Herfstvakantie en Kattenquilt

Wij hebben afgelopen week heerlijk doorgebracht in de provincie Gelderland, even buiten Arnhem. Veel gedaan en weinig in het veel te kleine huisje hebben gezeten. Wij hebben dan ook vreselijk geboft met het weer, maar één ochtend een beetje regen en een middag regen met onweer. Een dag gegaan naar Ouwehands Dierenpark, middag winkelen in Arnhem, dag Burger's Zoo, een veel te lange boswandeling gemaakt en als klap op de vuurpijl een hele lange dag in Movie Parc Germany. En daarnaast veel uit eten geweest want een huisje zonder afzuigkap! geeft toch wel heel veel stankoverlast (was echt vervelend......).

 Prachtig stuk midden in het bos.

 Foto geregisseerd door beide dames.

 Movie Park Germany 's avonds al helemaal in Halloweensfeer.

Ook heeft in deze week de kattenquilt een nieuw huis gekregen. Ik heb echt met heel veel plezier hier aan gewerkt en ik mis hem nu al. Ik denk dat ik hem nogmaals ga maken voor mijzelf. De kattenquilt is een patroon van Atelier Bep. De nieuwe eigenares, tante Yvonne, is er heel erg blij mee en zij heeft voor deze quilt vast nog wel een plekje over.
 Kattenquilt

 In het hart staat geschreven: "We may not have it all together but together we have it all".


Tot gauw!


1 opmerking:

supergoof zei

Wat een heerlijk verhaaltje, en mooie foto's!
en wat betreft je vraag bij mij,... die heb ik bij Bep gekocht. het zijn hele grote kabouters (kleuterformaat) en het merk is Maileg.
Ze hebben geweldige poppen,...

Related Posts with Thumbnails