dinsdag 7 september 2010

Zomerswap via Picasa

Ik heb meegedaan aan de zomerswap via Picasa. Er moesten zelf gemaakte items in zitten en je mocht maximaal EUR 10,00 uitgeven. Was weer erg leuk om dingetjes te verzinnen, behalve dat jammer genoeg mijn swapmaatje mijn "swapdoos" nog niet heeft mogen ontvangen van TNT!!! Ik ben nu gelijk begonnen om nog wat items te maken, maar het lachen is mij ondertussen wel vergaan.

Het goede nieuws is dat ik van mijn swapmaatje Chantal vorige week een mooie doos hebben mogen ontvangen. Chantal heeft ook heel mooi blog "La Belle Maison". Is echt een bezoekje waard.






Hier een foto met de totale inhoud van de doos. Ziet er toch fantastisch uit......

Mijn dochter Zillah heeft geholpen met uitpakken en dit zat allemaal in de doos. Echt heel gaaf allemaal en goed gekozen. De beker met thee gaat mee naar mijn werk, het hart hangt al in de keuken, naaidoos is gevuld met allerlei hebbedingetjes en staat ook in de keuken, de snoepjes zijn al op, dus nu in het zakje lavendel gedaan en de kaart hangt aan ons prikbord. CHANTAL heel erg bedankt voor deze mooie swap. Ik ben er echt heel blij mee.

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails