dinsdag 27 maart 2012

Quiltweekend Dorry en blok Nearly Insane

Al ben ik een tijdje afwezig geweest heb ik nog wel het een en ander gedaan.


Afgelopen maand heb ik voor de tweede maal deelgenomen aan het quiltweekend van Dorry van Quilt-it. Het weekend begint op vrijdagmiddag en eindigt zondagmiddag met een Engelse High Tea. Dit weekend heeft duidelijk het weekend van vorig jaar overtroffen.


Heerlijk gegeten en er waren veel bekenden van vorige jaar, maar ook nieuwe quiltvriendinnen ontmoet. De Belgen waren zelfs  verdubbeld van 4 naar 8 personen. Weer veel gelachen, gekletst, bijgeleerd en veel te weinig geslapen.


Op het blog van Gerda en haar blog The Quiltlodge kunnen jullie foto's bekijken van dit weekend lezen. 
Ook Elle van Quiltelle heeft een leuk stuk over het weekend geschreven. Veel leesplezier.


Tijdens dit weekend ben ik verder gegaan aan de BOM van Margo. Helaas heb ik daar geen foto van, hoewel op het blog van Gerda ik mijzelf voorbij zie komen.
Tweede foto van bovenste rij.


Hieronder vinden jullie blok 24, helaas krijg ik blok 23 niet geüpload. Ik ben alweer bezig met blok 25, dus er komt langzamerhand weer een beetje schot in de Nearly Insane.


Blok 25

Tot gauw en quilt ze! 

3 opmerkingen:

AnitaS zei

ooi blok is het. De blokken van de NI zijn knap ingewikkeld. Fijne week.

quiltlodge gerda zei

Hee uh, 100% crea? Maar dan toch niet achter je laptopje zeker? Waar blijft je volgende blogje? Ik wil meer zien van die 100% creatieve uitspattingen van je. (Ik weet namelijk dat ze er wel zijn al laat je ze niet zien);0)

Irena zei

wat heb je een leuke blog,groetjes irena ik ga je volgen

Related Posts with Thumbnails