zondag 13 maart 2011

Stitching for Christmas


Eind vorig jaar hebben een aantal dames elk een heel leuk kerst stitching patroon gemaakt en van alle negen blokken kan een kerstquilt gemaakt worden. Elk patroon van "Stitching for Christmas" kan iedereen gratis downloaden. Een aantal weken geleden ben ik hier aan begonnen om te zorgen dat de quilt straks met Kerst klaar zal zijn. De eerste vier blokken zijn nu klaar.

At the end of last year a number of ladies each make a pattern for Christmas Stitching and at the end you can make from ​​all nine blocks a Christmas quilt. Every pattern of "Stitching of Christmas" is free to download. A few weeks ago I started here tomake sure the quilt will be ready soon for Christmas. The first four blocks are now ready.

Blok 1 - van Ellie's Quiltplace


Blok 3 van Gerda van Kijk daar is.

 Blok 4 van Barbara van Pink and Barbara

Have a nice day!

2 opmerkingen:

Terray zei

MOOIIII!!!
Je bent mij al voorbij, ik heb er "nog maar" 3 stuks af.....in september pak ik het weer op, nu eerst even andere dingen ;-)

Groetjes
Tertia

jolanda zei

Wat zijn ze leuk hé? Ik heb ook zitten twijfelen om ze te maken, maar ik ben zo druk met andere dingen dat ik er nog maar even mee wacht. Je hebt wel gelijk om nu alvast te beginnen, want voor je het weet ben je te laat om het nog voor de kerst af te krijgen. ;-)
groetjes, jolanda

Related Posts with Thumbnails