maandag 29 november 2010

Leuk blog / Nice blog (Dutch)

Hoi hoi,

Ik vind het altijd heerlijk om 's morgens met een lekkere kop koffie bij anderen bloggers te kijken en soms op inspiratie op te doen. Nu ben ik een blog tegengekomen waar ik toch ook wel een beetje jaloers op ben.
Zij heet Mriek en zij haakt. Niet zo'n kleedje wat ik probeer in elkaar te krijgen, maar juist van die leuke amigurmi's en ook veel met zpagetti. Ik heb haar ontmoet via swap-bot, de zoveelste verslaving!

In the morning I like to look to other blogs with a nice cup of coffee and to get inspiration. Now I saw a blog that I am jelous on. Her name is Mriek and she crochet a lot nice things. Not so kind of crochetting that I doing, just nice amigurumi's and also Zpagetti. I met her through Swap-Bot, de next addiction!

Mriek maakt ook zelf patronen en haar laatste vind ik echt te gek, een viool inclusief snaren:

Mriek also makes her OWN patterns en her last one is amazing, a violin including strings!

Mijn nieuwste eigen ontwerp

Maar ze heeft ook nog meer zelfgemaakte patronen om aan te beginnen. Er zitten hier vast ook wel mensen die zelf ook veel haken, dus ik zou zeggen breng even een bezoekje aan haar BLOG Made by Mriek, een pure inspiratiebron. Zie hieronder een collega van al de door haar gemaakte spulletjes.......

She has more patterns for you to make. And probably there are here more people who hooks, soI would say, bring a visit on her BLOG Made by Mriek, pure inspiration. See below some photo's of what she already have made.
I ♥ Crochet

1 opmerking:

made by Mriek zei

Wat een leuk stukje! Dankjewel!! :-D
Ik bloos er helemaal van :-$
Liefs,
Mriek

Related Posts with Thumbnails