woensdag 7 juli 2010

Creation Hearts

Een paar dagen geleden zag op het blog Gewoon Gezellig Thuis van Hilde een paar heerlijke creaties harten met spreuken. Haar blog is echt een heerlijke inspiratiebron. Als je even tijd hebt, even bezoeken. Hieronder een paar prachtige creaties van haar.





Wij kennen elkaar via het Picasa forum en hebben vorig jaar beide meegedaan aan een lenteswap. Mijn handen gingen jeuken en gistermiddag ben ik dan ook zelf aan de slag gegaan. Ik had nog twee harten in de huiskamer hangen en het voornemen was om op beide harten een leuke spreuk te plaatsen. Ik moet zeggen dat ik helaas nog niet alle goede spullen in huis heb kunnen halen, maar ik heb toch nog iets kunnen doen.







1 opmerking:

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ik vind ze superleuk geworden Yvonne!
èn iedereen kan het!
Heel leuk dat je me zo in het zonnetje zet, dank je wel!
Lieve groetjes
Hilde

Related Posts with Thumbnails